Fresh marketing beyond tomorrow

Persbericht: UvA en HvA sluiten 5-jarig contract voor eet- en drinkvoorzieningen

Geplaatst in Economie, Online | Social Media, Food op donderdag 22 september 2016

Met deze innovatieve invulling wordt een volgende stap gezet in de ontwikkeling van het bieden van Eten & Drinken aan studenten, medewerkers en interne klanten. Facility Services van UvA en HvA heeft anderhalf jaar gewerkt aan de ontwikkeling en wordt daarin ondersteund door adviesbureau ConsumerView. Er wordt 3 jaar uitgetrokken om de plannen op elke locatie tot uitvoer te brengen, in lijn met huisvestingsplannen, nieuwbouw en verbouw.

Tevredenheid als graadmeter
Met de 70.000 studenten, 10.000 medewerkers en de organisatie van elke campus wordt de komende tijd het gewenste aanbod en de gewenste sfeer op de individuele campus onderzocht en vastgesteld. De nieuwe invulling van eten en drinken staat ten dienste van ontmoeten, samenwerken, studeren en ontspannen in sfeervolle ruimtes op elke campus.

Community Management
Een continue dialoog met studenten en medewerkers, gericht op hun tevredenheid, zal leidend zijn. Dit community management zal door ConsumerView worden verzorgd.